niedziela, 29 lipca 2012

Blog o siłowni i fitnessie. Słowo wstępne.

Witajcie,

Może wam się wydawać, że to mój kolejny nowy blog 'pomocniczy' tym razem tak jednak nie jest do końca. Ten blog jest także próbą ożywienia dawno nieistniejącego serwisu o siłowni, z okresu mojej pierwszej fascynacji sportami siłowymi, lata temu (na studiach).



Materiały do których mam pełne prawa autorskie zostaną znów opublikowane, wykorzystane i uaktualnione. Nie mam ambicji budowy profesjonalnego 'serwisu' sportowego, co było w planach z kolegami wiele lat temu, po prostu robię to z następujących powodów:

- szkoda mi moich materiałów z archiwum, po co mają leżeć tam bezużytecznie?

- po bardzo długiej przerwie, od około roku znów ćwiczę, z przeciętnymi efektami i za mało systematycznie; przyda mi się motywacja, a prowadzenie strony o kulturystyce zobowiązuje,

- co jakiś czas na blogu głównym pojawia się coś o sporcie, zdrowiu, diecie i siłowni, więc uporządkuje mi to nieco blogowanie (dość dużo piszę, jest to dla mnie odskocznia od rutyny).



Zatem do dzieła! Ćwiczymy, piszemy, dbamy o zdrowie i formę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...